Konsultacija

Atsiradus poreikiui įsirengti ar atnaujinti šildymą, vėdinimą ir/ar vėsinimą, mes atvyksime į Jūsų objektą ir suteiksime konsultacijas bei kartu su Jumis sukursime idėją, atitinkančią konkrečiai Jūsų pageidavimus ir galimybes.



Sprendimas ir projektas

Kruopščiai parinksime Jums tinkamą įrangą, apskaičiuosime sprendimo investicijas ir pateiksime Jums konkretų pasiūlymą, atitinkantį Jūsų galimybes ir maksimaliai išpildantį Jūsų norus.

Jei pageidausite - parengsime projektą.



Montavimas ir įrangos diegimas

Pasirūpinsime, kad įranga būtų pristatyta tiesiai į objektą. Jei reikia, demontuosime seną įrangą ir sumontuosime naują. Atliksime visus būtinus montavimo darbus, kad sprendimas būtų pilnai įgyvendintas.

Po montavimo darbų nedelsdami paleisime ir suderinsime įrangą, kad galėtumėte ja iškart naudotis.

Patys sau keliame reikalavimą visus darbus atlikti profesionaliai ir per maksimaliai trumpą laiką, nes suprantame, kad Jums svarbu nuolat jaustis patogiai.

Mokymai

Ilgametė patirtis parodė, jog labai svarbu tinkamai naudotis įranga, kad jos teikiama nauda būtų maksimali, todėl visus klientus apmokome kaip tinkamai naudotis įranga, kaip ją prižiūrėti visą eksploatacijos laikotarpį ir ką daryti, kad veiktų efektyviai.

Taip pat konsultuojame visą įrangos eksploatacijos laikotarpį, nes suprantame, kad gyvenimo įpročiai ir sąlygos keičiasi, todėl svarbu ir įrangą atitinkamai priderinti prie pasikeitusių gyvenimo aplinkybių.

Kasmetinė techninė priežiūra

Po įrangos sumontavimo ir paleidimo - derinimo užtikriname nuolatinę įrangos priežiūrą ir periodinį techninį aptarnavimą, kad Jūsų įranga veiktų patikimai ir efektyviai visą eksploatacijos laikotarpį. 

Remontas

Sugedus įrenginiui mūsų serviso specialistai pašalina gedimą per įmanomai trumpiausią laiką nuo Jūsų kreipimosi į mus, kadangi gedimus šaliname vakarais bei savaitgaliais.

Atliekame tiek garantinį, tiek pogarantinį remontą.

Gedimus šaliname ne tik darbo metu:

  • I - V nuo 8 iki 21 val.
  • VI - VII ir švenčių dienomis nuo 9 iki 21 val.

Atkreipiame dėmesį, kad turime savo atsarginių detalių sandėlį, todėl dažniausiai gedimus pašaliname tą pačią arba vėliausiai kitą dieną (šimtys - klientas pats negali priimti į objektą arba/ir neturime atsarginių detalių ir negalime jų gauti per 24 val.).