2017-02-22
Šildymo įrangos gedimus šaliname ne tik darbo metu!
Įprastas serviso tarnybos darbo laikas:
I - V nuo 8 val. iki 17 val.
Gedimų šalinimas ne darbo metu:
I - V nuo 17 iki 21 val.
VI - VII ir švenčių dienomis nuo 9 iki 21 val.
Svarbu! Gedimus pašaliname per 24 val. nuo pranešimo gavimo apie šildymo įrangos sutrikimą. Išimtys - klientas pats negali priimti į objektą, neturime atsarginių detalių ir negalime jų gauti per 24 val.
Serviso tarnybos tel.
8 655 73758
Esame autorizuota VIESSMANN, IMMERGAS ir JUNKERS šildymo ir vėsinimo technikos aptarnavimo įmonė. Laikydamiesi aukščiausių gamintojų kokybės reikalavimų atliekame šildymo ir vėsinimo įrangos paleidimo – derinimo darbus.
Montuojame ir renovuojame tradicinio (dujų ir skysto kuro katilus) ir atsinaujinančio (kieto kuro katilus, šilumos siurblius, saulės kolektorius) kuro šildymo sistemas.
Jūsų šildymo katilą aptarnaujame visą jo eksploatavimo laikotarpį, taigi atsiradusius gedimus šaliname garantiniu ir pogarantiniu laikotarpiu. Jeigu katilas sugenda dėl gamintojo kaltės, garantiniu laikotarpiu remontas Jums nieko nekainuoja.
Tam, kad šildymo įrenginys tarnautų saugiai, efektyviai ir kuo ilgesnį laikotarpį, būtina nuolatos atlikti įrenginių techninį aptarnavimą. Aptarnavimo dažnumas priklauso nuo įrangos tipo.
Siekdami užtikrinti Jūsų turimo šildymo katilo aptarnavimo kokybę ir greitį, esame įsteigę VIESSMANN, IMMERGAS ir JUNKERS įrangos atsarginių detalių sandėlį. Sandėlis nuolatos atnaujinamas ir jame visada turime Jūsų katilo funkcionavimui būtinas detales.